معرفی شرکت تویا (TUYA)

محصولات هوشمند tuya

با شرکت تویا بیشتر آشنا شوید .

در میان شرکت های تولید کننده تجهیزات هوشمند ، برخی گجت های هوشمند سازی با نام تجاری تویا TUYA  معرفی و وارد بازار شده است که به دلیل کارایی خوب و سرویس دهی خوب بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است . قصد داریم در این مقاله به معرفی این شرکت و خدمات آن بپردازیم .

شرکت تویا Tuya Smart (NYSE: TUYA, HKEX: 2391) یک شرکت فناوری پیشرو است که بر هوشمند کردن زندگی ما متمرکز است. Tuya این کار را از طریق ارائه یک پلت فرم ابری انجام می دهد که طیف وسیعی از دستگاه ها را از طریق اینترنت اشیا به هم متصل می کند.پلت فرم ابری یعنی یک فضایی در اینترنت که به صورت مجازی تمام اطلاعات رد و بدل می شود . این شرکت  با ایجاد استانداردهای جهانی برای اتصال بیسیم ، گجت های هوشمند را در اختیار کاربران قرار میدهد . Tuya نیازهای تولید کنندگان گجت های هوشمند و برندهای مختلف و  OEM ها، توسعه دهندگان و زنجیره های خرده فروشی را در طیف وسیعی از دستگاه ها و صنایع هوشمند برطرف می کند. پلت فرم این شرکت با فناوری پیشرو در صنعت همراه با حفاظت و امنیت دقیق داده ها پشتیبانی می شود. راه‌حل‌های تویا با بهبود ارزش محصولاتشان، شرکا و مشتریان را توانمند می‌سازد که به راحتی با تولید یک محصول ، آن را وارد بازار جهانی کنند و در عین حال زندگی مصرف‌کنندگان را با استفاده از فناوری راحت‌تر می‌کند. تویا از طریق کسب و کار تجاری رو به رشد خود، راه حل های تجاری هوشمند را برای طیف وسیعی از شرکت های دیگر ارائه می دهد. Tuya با شرکت های پیشرو Fortune 500 از سراسر جهان برای هوشمندتر کردن کارها، از جمله Philips، Schneider Electric، Lenovo و بسیاری دیگر، شریک شده است .

از 30 سپتامبر 2022، پلتفرم توسعه اینترنت اشیا Tuya بیش از 647000 توسعه دهنده ثبت نام شده از بیش از 200 کشور و منطقه را جمع آوری کرده است که به بیش از 8400 مشتری خدمات ارائه می دهند. دستگاه های هوشمندی که توسط Tuya طراحی شده اند مانند کلید لمسی هوشمند و سیستم امنیتی و …در حال حاضر در حدود 120000 فروشگاه در سراسر جهان در دسترس هستند.

کلید پرده tuya

Tuya Cloud Device Management به شما کمک می کند دستگاه های متصل به فضای ابری تویا را در سراسر جهان ثبت، نظارت و از راه دور کنترل کنید. می‌توانید تمام دستورات دستگاه را در بستر اینترنت اشیا مشاهده کنید و اقداماتی مانند ردیابی اطلاعات، نظارت بر وضعیت، مدیریت اتصال و مشاهده داده‌های گزارش را انجام دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات سیستم‌ فعلی هر دستگاه را برای تأیید بهتر پایداری دستگاه و عیب‌یابی مشکلات پیدا کنید. در نهایت، همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های نرم ‌افزار را ارسال کنید تا مطمئن شوید دستگاه‌ها روی جدیدترین نرم‌افزار اجرا می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *