معرفی برند سونوف SONOFF در ایران

SONOFF DUAL

برند سونوف در ایران

در زمینه هوشمند سازی برند های زیادی در حال تولید تجهیزات هستند و هر روز در پی تولید محصولات جدید برای ارائه به بازار تلاش میکنند. کمپانی هایی مثل اشنایدر و فیبارو و فیلیپس پیشران های این حوزه هستند . اما برخی برند ها در سایه این کمپانی ها در حال رشد و گرفتن سهم بازار هستند . مانند TUYA  و SONOFF که کمپانی های  چینی هستند ولی محصولاتی در حد اروپایی تولید میکنند. برند معتبر سونوف جز فروشندگان برتر سایت آمازون بوده و هر روزه در حال تولید محصولات جدید و پیشرفت در سرویس های اینترنتی است . خدمات شرکت سونوف با تیم توسعه دهنده ی بسیار قوی که در سراسر دنیا دارد چشم انداز روشنی را برای این کمپانی رقم میزند .

دوربین هوشمند SONOFF

تاریخچه شرکت SONOFF

برند سونوف در واقع زیر مجموعه ی یک هولدینگ  به نام ITEAD می باشد که بیش از یک دهه در زمینه تجهیزات الکترونیکی مشغول به فعالیت است .  کمپانی ITEAD در سال 2010 در شنزن چین تاسیس شده است .
در سال 2015 یک شرکت زیر مجموعه با نام سونوف SONOFF که از عبارت (SMART ON OFF) تشکیل شده است در ITEAD ایجاد گردید.
هدف از طراحی و تولید محصولات سونوف توسط تولید کننده مادرفعالیت در زمینه بردهای الکترونیکی و میکروکنترلرها وکلید های لمسی  و تولید تجهیزات IOT اینترنت اشیا با پروتکل Wi-Fi و زیگبی  که زیر ساخت آن ها بر مبنای زیر ساخت Wireless می باشد.
اولین محصول تولیدی برند sonoff به نام sonoff basic (سونوف بیسیک) و در زمینه طراحی و تولید تجهیزات IOT و Wi-Fi به بازار تجهیزات هوشمند عرضه گردید. این محصول به قدری مورد استقبال قرار گرفت که مدیران این شرکت را مجاب کرد برای تولید محصولات بیشتر و ارائه خدمات اینترنتی بهتر .  محصولات سونوف به دلیل مقرون به صرفه بودن، سهولت در نصب و اجرا، راه اندازی سریع و فروش و مارکتینگ آنلاین در دنیا معروف ‌و شناخته شده هستند.
از آن سال تلاش های زیادی برای طراحی و توسعه محصولات در قالب پروتکل های wifi, Wireless, zigbee و‌ پروتکل های با سیم مثل RS485 انجام شده و‌محصولاتی از این قبیل در قالب محصولات تولیدی شرکت سونوف ‌به بازار عرضه گردیده است.
بخش دیگری از محصولات شرکت ITEAD کلید های لمسی است که ترکیبی ازصفحات لمسی و تجهیزات هوشمند است در بازار شناخته می شوند.
در دوسال اخیر ده ها محصول جدید توسط شرکت سونوف معرفی شده که عبارتند از:
1-کلید سناریوی لمسی مدل NS Panel
2-کلید سناریوی لمسی مدل NS Panel Pro

SONOFF-MINI

سری کلید های M5 هم از جدید ترین محصولات سونوف می باشد . خانه هوشمند استر اسمارت ارائه دهنده محصولات سونوف با دو سال گارانتی در ایران است .
مدیران شرکت خانه هوشمند استر اسمارت بعد از تحقیقاتی که بخش R&D روی برند سونوف انجام دادن و بررسی نیاز بازار داخلی توسط متخصصین این شرکت و بازدید از کارخانه سازنده در کشور چین تصمیم به فعالیت در این زمینه گرفتند. امیدواریم با ارائه خدمات بهتر باعث پیشرفت دانش هوشمند سازی در ایران باشیم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *