کلید کولر آبی هوشمند


در ابتدای فصل گرما ، همه ما اقداماتی برای سرویس و یا تعمیر کولر ها انجام میدهیم . کولر آبی به طور کلی یکی از محبوب ترین سیستم های سرمایشی در کشور به حساب می آید که با اینکه بسیار قدیمی است ولی همچنان به همان سبک اولیه خود در حال استفاده است . به طور کلی کولر آبی از یک پمپ برای انتقال آب به روی پوشال ها استفاده میکند و یک موتور با دو دور کند و تند که دور گردش پره های داخل کولر را کم و زیاد میکند و از این طریق باد خنک ایجاد شده را به محیط منتقل میکند . این سیستم قدیمی سالهاست توسط یک کلید با سه دکمه قابل کنترل است . کلید اول برای پمپ کولر و کلید دوم برای روشن ردن موتور در حالت کند و کلید سوم برای دور تند . متاسفانه سالهاست این نوع کنترل تغییری نکرده است . اما امروزه به کمک کلید هوشمند کولر آبی می توان امکانات بسیار زیادی داشته باشیم .

کلید کولر آبی هوشمند چیست ؟

کلید کولر آبی هوشمند در واقع جایگزین کلید فعلی کولر می شود و این امکان را به ما میدهد که از طریق گوشی موبایل کولر آبی را کنترل کنیم . اما مزیت های این کلید هوشمند چیست ؟

در ابتدا به دلیل لمسی بودن کلید و صفحه شیشه ای و رنگ بندی و نور پس زمینه بسیار زیبایی که دارد ، به خانه و یا محل کار ما زیبایی بسیار منحصر به فردی میبخشد . بعد از زیبایی های ظاهری به سراغ امکانات و ویژگی های خاص این کلید می رویم . این کلید کولر هوشمند بدون نیاز به سیم کشی اضافی و یا تخریب ، جایگزین کلید کولر فعلی می شود و برای تعویض کلید کولر فعلی به هوشمند نیازی به خریداری قطعات جانبی و یا سرور مرکزی و هاب مرکزی نیست زیرا این کلید مستقیما به اینترنت متصل می شود و نیازی به دستگاه جانبی ندارد . نرم افزار حرفه ای این کلید به ما این امکان را می دهد که از طریق گوشی و حتی از راه دور بتوانیم کولر آبی را روشن و یا خاموش کنیم و یا دور تند را به کند تغییر دهیم . این نرم افزار امکان زمان نبدی را نیز دارد . به طور مثال می توانید ساعت های مشخصی را تعیین کنید و کولر را روشن و یا خاموش کنید . و یا قبل از ورود به خانه کولر را روشن کنید تا هنگام ورود به خانه از هوای مطبوع لذت ببرید .

کاهش هزینه برق با استفاده از کلید کولر آبی هوشمند

کولر آبی به دلیل مصرف برق زیاد و بازدهی کم ، هزینه انرژی بسیار زیادی را برای ما بوجود می آورد . گاهی اوقات برخی از افراد مجبور هستند ساعات طولانی کولر آبی خود را روشن نگه دارند به دلیل اینکه دسترسی ندارند . یا حتی امکان دارد به دلیل فراموشی کولر آبی روشن بماند . تمام این دلایل باعث میشود که برق بیهوده مصرف شود . با کلید هوشمند کولر آبی می توان از بخش عظیمی از این اتلاف انرژی جلوگیری کرد .

کلید هوشمند کولر آبی

یکی دیگر از امکانات بی نظیر کلید کولر آبی هوشمند همخوانی با دستیار صوتی الکسا آمازون و گوگل است . دستیار های صوتی به ما کمک میکنند که بدون نیاز به اپلیکیشن به گجت های هوشمند فرمان بدهیم . کافی است کولر خود را صدا بزنید و فرمان روشن و یا خاموش را صادر کنید . به این ترتیب از زندگی هوشمند خود بیشتر لذت میبرید

کلید کولر آبی هوشمند یکی از ده ها آیتم هوشمند جذاب مناسب خانه است . با داشتن دیگر تجهیزات هوشمند می توانید سناریو های جذابی را پیاده سازی کنید . به طور مثال با داشتن سنسور دما و رطوبت هوشمند می توانید دمای خانه را مشخص کنید و از حدی بالاتر رفت کولر به صورت خودکار روشن شود و دما از حد مشخصی پایین تر آمد کولر خاموش شود .

تمامی این امکانات با دستیابی به تکنولوژی هوشمند اینترنت اشیا میسر شده است . شرکت خانه هوشمند استر اسمارت پیشرو در صنعت هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و تجهیزات هوشمند تمامی گجت های هوشمند را با گارانتی معتبر تقدیم دوستان می کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *